![]() 262 51 Dublovice u Sedlčan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() 262 51 Dublovice u Sedlčan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
MODEL Stroje jsou skladem - k dodání ihned |
Zdvihový objem (cm3) |
Výkon (kW/k) |
Hmotnost (kg) |
Cena (vč.DPH) |
Vyžínač STIHL FS 38 | 27,2 | 0,7 / 1,0 | 4,2 | 4 690 Kč |
Křovinořez STIHL FS 55 | 27,2 | 0,80 / 1,1 | 5,1 | 5 610 Kč |
Křovinořez STIHL FS 120 | 30,8 | 1,3 / 1,8 | 6,3 | 9 440 Kč |
Křovinořez STIHL FS 235 | 36,3 | 1,55 / 2,0 | 6,8 | 12 520 Kč |
Křovinořez STIHL FS 240 | 37,7 | 1,7 / 2,3 | 7,4 | 18 140 Kč |
Křovinořez STIHL FS 260 | 41,6 | 2,0 / 2,7 | 7,9 | 19 330 Kč |
Křovinořez STIHL FS 360 | 37,7 | 1,7 / 2,3 | 8,5 | 24 240 Kč |
Křovinořez STIHL FS 410 | 41,6 | 2,0 / 2,7 | 8,5 | 26 410 Kč |
Křovinořez STIHL FS 460 | 45,6 | 2,2 / 3,0 | 8,5 | 28 450 Kč |
Akumulátorové vyžínače - klikněte zde | - | - | - |
![]() ![]() |
NOVINKA: křovinořezy nové generace Stihl FS 235, 240, 260, 360, 410 a 460 C-EM mají motory 2-MIX s výplachem čerstvým vzduchem,
které mají nižší spotřebu paliva až o 20% a výrazně nižší exhalace při zachování vysokého točivého momentu v širokém pásmu otáček.
Pro více informací o těchto křovinořezech klikněte zde:
Křovinořezy STIHL s motory 2-MIX
Křovinořezy FS 100 a FS 130 mají motor, který spojuje výhody čtyřtaktního a dvoutaktního motoru. Tento motor pracuje na čtyřtaktním režimu, palivem je však směs oleje a benzínu 1:50 používané v dvoutaktních motorech. Motor je kompletně mazán pouze touto směsí, proto nepotřebuje nádrž na olej a je tedy zcela nezávislý na pracovní poloze. Rozvod palivové směsi v motoru zajišťuje patentované řešení s obtokovým kanálem bez dalších ventilů, které je zárukou vysoké spolehlivosti. Výhody technologie 4-MIX: - o 80% méně výfukových zplodin než u srovnatelného dvoutaktního motoru - vysoký točivý moment, a to v širokém rozsahu otáček - příjemný zvuk, klidný chod - snadné startování - nízká spotřeba - není nutno doplňovat a měnit olej - kompaktní a lehká konstrukce. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Píst se pohybuje nahoru, v klikové skříni vzniká podtlak. Ten nasává část palivové směsi ze sacího kanálu přes obtokový kanál v hlavě válce. | Píst se pohybuje dolů, přetlak v klikové skříni vytlačuje směs obtokovým kanálem zpět do sacího kanálu. | Píst se pohybuje nahoru, stejně jako při kompresi je směs obtokovým kanálem znovu nasávána ze sacího kanálu do klikové skříně. | Píst se pohybuje dolů, stejně jako při expanzi je směs obtokovým kanálem znovu vytlačována z klikové skříně zpět do sacího kanálu. |